woensdag 12 september 2012

WOW: Lavinia in Zweden


Ik had gehoopt zover te zijn vóór we naar Zweden gingen, maar dat lukte niet helemaal. Hier zie je links het achterpand, dat ik eerst breide, om de randjes met meerderingen op de automatische piloot te kunnen doen voor ik aan het voorpand begon. Toen ik het proeflapje breide vond ik het nog knap ingewikkeld, maar nu ging het eigenlijk vanzelf. Hier was ik net zover dat ik de panden aan elkaar kon gaan maken.


Niet op alle dagen was het lekker genoeg om buiten te zitten tijdens onze vakantie in Zweden, maar we hebben toch nog wel op de veranda kunnen eten en zitten breien in de ochtendzon - heerlijk! En het ging zo lekker dat ik best nog opgeschoten ben, vind je ook niet?


Ik heb ook nog wat frivolité gedaan, maar dat laat ik een ander keertje wel zien...
Wil je weten waar anderen aan bezig zijn, kijk dan op Esther's Blog.

6 opmerkingen:

  1. Kijk er steeds opnieuw weer met bewondering naar hoe jij dit toch allemaal kan....het ene handwerk nog mooier dan het andere.

    En wat een heerlijk plekje daar in de zon,en geen poezebeesten die je stoel in beslag nemen;-)al denk ik dat jullie de huisdiertjes wel gemist hebben.

    Als ik zo door de raampjes van de waranda naar binnen kijk ziet het daar ook gezellig uit....met rieten stoelen volgens mij...

    Fijne dag en lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent al lekker opgeschoten. Vakantie werk is ook geen "moet af" werk. Dan kom je nog niet aan je rust toe.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina,
    Schitterend hoe je breiwerk vorderd.
    Ik geniet van je foto's van Zweden.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk ontspannen uit in het zonnetje op je 'eigen' tijdelijke veranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I knit a little bit, socks mostly and the occasional jumper (pullover or sweater for the non-Australians!), and I'm in awe of the knitting you're doing..it's amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend en leuke foto van je heerlijk onspannend
    Fijn weekeinden joke Zweden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!