vrijdag 27 april 2012

Haken


Van de week weer een bestelling verzonden, een jaren '70 toiletrolhoedje, en wat is nu meer jaren 70 dan oranje met bruin...

En och, zo'n vervelende bezigheid is haken niet, dus maar weer een paar blokjes van de HAL gehaakt, het 17e blok:


En die van vorige week (week 18 van de HAL):


En dan is met dit blok de tweede strook ook voltooid!


(Als je op het plaatje klikt wordt ie wat groter.) Nu nog bedenken hoe ik ze aan elkaar wil gaan zetten, deze twee stroken. Nog 5 stroken te gaan...

5 opmerkingen:

  1. Wat grappig idd je wc rolhouder leuk.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto al in m'n bloglijst staan en dacht dat dit je Koninginnedag hoed was..., hahaha!
    Maar hij is heel geslaagd hoor...
    Wat leuk om blokjes te haken, ik ben ook echt van de blokjes hoor.., gaat me nooit vervelen!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je deze nu wat groter maakt, kan je hem opzetten op koninginnedag. Net zoals Elisabeth zegt dus :-)) Ik blijf ze leuk vinden die toiletrolhoedjes.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, prachtig.

    was even je blog kwijt, maar nu heb ik hem terug gevonden en opgeslaan

    Mvg saramss1987

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hoedje heb ik ook ooit eens gemaakt, echt iets van de jaren 70.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!