donderdag 12 april 2012

Haken


Met het samen-haak project waar ik aan bezig was, liep ik nogal achter. De laatste paar dagen, nou ja vorige week eigenlijk al, heb ik elk vrij momentje gebruikt om bij te raken. Dit is het blok van week 13 (double dip), wat ik een leuk en sierlijk steekje vond - wie weet gebruik ik dit steekje nog eens in een ander project.


Het 14e blok, stand up shells.


Het 15e blok, tile stitch, ook zo'n leuk en regelmatig steekje.


En die van vorige week, de 16e week van de HAL, weer een patroontje dat in het rond ging (Motion). Vandaag komt er weer een nieuw patroontje, maar ik denk niet dat ik er vandaag ook al tijd voor heb. Maar goed, nu ik bij ben, hoop ik dat het weer lukt om braaf elke week een blokje te haken. Zo groot zijn ze niet, het kost me geen hele avond om een blok te maken, doorgaans.

Omdat ik het bij de eerste strook nogal een gedoe vond om naderhand de blokken aan elkaar te zetten, heb ik dat nu gelijk gedaan, met een restje garen wat niet meer genoeg zou zijn voor een heel blok.

En ja, als je 'm dan tijdens het haken van het volgende blok even over de bank hangt om ervan te kunnen genieten, moet je maar afwachten of je 'm nog weer een keer terug krijgt...


4 opmerkingen:

  1. mooie blokken, en zo te zien geniet de poes ook van je haakwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh wat heb je dat goed ingehaald zeg!! Ziet er goed uit! Ja, die kat ook. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een prachtblokjes, gefeliciteerd met je inhaalslag!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,
    Wat een werk zeg, ben benieuwd wat het gaat worden.
    Ben je nog aan het kantklossen?
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!