woensdag 7 december 2011

WOW: bezig op woensdag


IJverig aan het festonneren aan mijn 2e blok van de Heart's Desire. Wat een heerlijk werkje om te doen. Steeds een stukje verder, het gaat ook best 's avonds of 's morgens vroeg bij de lamp. Ik heb een tijd voor mijn doen weinig gehandwerkt, maar nu ben ik weer helemaal op stoom, en dat voelt toch wel erg goed!


Ik liet 'm laatst wel zien, maar eigenlijk was dat op z'n kop, dus hier nog even de juiste richting:




Mijn bruine vestje is intussen zo ver:




Beide hoeken zijn gehaakt, en ik ben met het tweede stukje voorpand bezig. 


Verder ben ik nog bezig met het Japanse landschapje, het eerste stukje is klaar, nu ben ik bezig de volgende huisjes erop te strijken, dan kan ik ook daar weer aan festonneren.


En ik heb alvast een begin gemaakt met de kerstversieringen. Later zal ik er wel iets meer van laten zien, hier vast een voorproefje:




Ben je benieuwd waar anderen aan bezig zijn op deze woensdag, kijk dan op Esther's blog!

8 opmerkingen:

  1. Your Hearts Desire is so very very beautiful and your Xmas display is lovely. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal heel mooi uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corina, je bent zeker op stoom! Wat wordt je Hearts Desire mooi, wat is festonneren toch een heerlijk karweitje!
    Je vestje ziet er heel spannend uit, leuk zo'n combinatie van haken en breien.
    Je bent er op tijd bij met de kerstdecoraties, maar wie kan zoiets schattigs nu weerstaan, daar wil je zo lang mogelijk van genieten!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Haerts Desire ziet er heel erg mooi uit Corina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend dat applicatiewerk en wat heb je het netjes gefestonneerd...
    Ga je engeltjes maken? Leuk.., ik ben ze aan het breien. Oh nee, ik zie een kribje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, daar zie ik atelier Sterre weer voorbij komen. Ik blijf die ontwerpen uit "die " tijd zo mooi vinden.
    Ook de rest van je projecten zien er weer prachtig uit.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all your projects. THe Heart's Desire has wonderful colors. The knitting intriques me. I want to see it done. And the Angel and Manger is just too cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful block, it's coming along wonderfully and your Christmas items are so lovely too!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!