zaterdag 26 juni 2010

Vilten


Vandaag lekker buiten aan het vilten geweest. Eerst deze op clematis geïnspireerde ketting / halssieraad gemaakt. 't Was nu best weer een tijdje geleden dat ik echt aan het natvilten ben geweest, maar ik moet zeggen - het is toch wel weer heerlijk om te doen. Ik heb gelijk al m'n viltspullen maar in het tuinschuurtje gezet, dan kan ik makkelijker aan de slag. Dan zou ik op een avondje ook nog eens wat kunnen vilten. Na de bloemketting heb ik nog een tasje gevilt, maar omdat daar wat losse onderdelen bij horen, en die nog in elkaar gezet moet worden, kan ik daar nog niks van laten zien. Dat houd je dus nog tegoed!

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi en met dit weer gaat het drogen lekker snel. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer erg leuk uit zeg! Heb al wel naaldvilt gedaan, maar dit ziet er uit alsof ik dat ook maar eens moet gaan onderzoeken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie halsketting. Ik vind je viltwerkjes altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is goed gelukt zeg! Prachtig!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, dat is mooi geworden, zeg! Schitterende kleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig sieraad Corina!! Dacht bijna dat het echte clematis-bloemen waren als je op de foto kijkt!! Heel mooi.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!