Ik wilde uitproberen of je ook skarvsöm kunt naaien met katoen. Dus ik experimenteerde met wat restjes stof met een vilten randje ertussen. Dat gaat dus ook, maar het maakt prettiger met vilt/vadmal, vind ik.
Het hengsel is gepunnikt en ik voegde wat gehaakte bloemetjes toe. Ik had borduurgaren klaar gelegd voor erbij, maar ik besloot te haken. Dat gaat ook prima met borduurgaren.




Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!