Filethaken is wel een lekker werkje, het gaat best wel snel en door het patroon merk je toch hoeveel je doet op een avond.
Bij daglicht en bij lamplicht...
Het is beeldig geworden! Leuk om te doen en veel plezier van het resultaat..
Mooi!
Dat heb je goed gedaan, zowel het ontwerp maken als de uitvoering!!
Maar die is echt mooi geworden eer van je werk ❤️
Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!
Het is beeldig geworden! Leuk om te doen en veel plezier van het resultaat..
BeantwoordenVerwijderenMooi!
BeantwoordenVerwijderenDat heb je goed gedaan, zowel het ontwerp maken als de uitvoering!!
BeantwoordenVerwijderenMaar die is echt mooi geworden eer van je werk ❤️
BeantwoordenVerwijderen