dinsdag 22 oktober 2024

Cavia's

Dit idee bestond al langer, een cavia haken met simpele vormen. Eigenlijk zou dochter dit doen, maar verder dan een paar toeren kwam het nooit. Nu kwam ik het tegen en besloot te proberen het af te maken. Ik had er geen patroon van, dus maar gewoon proberen...

Hij is niet heel fotogeniek, in het echt wel een beetje leuker dan op de foto. Zacht fluffy garen en haaknaald nr 4,5, met knoopjes als ogen.

Laat maar weten of jullie vinden dat ik het patroon moet uit schrijven. Hij gaat in elk geval mee naar de kerstmarkt. Misschien wordt er iemand blij van. Ik vond het toch weer leuk om een beestje te maken.


 En ik had nog wat garen over, dus toen maakte ik er nog maar een. Die werd iets kleiner.


Twee cavia's uit een bol.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!