maandag 29 januari 2024

TTAL week 4

 

Een update van het frivolité project, nu de eerste vier weken van het jaar klaar. Deze week was het aanzienlijk warmer, en dat is goed te zien aan de kleuren. Er kwam zelfs een nieuwe kleur bij omdat we over de 5 graden heen gingen. En slechts twee nachtvorstjes, verder de hele week boven 0.


Een detail...

De blokjes zijn ca 2,5 cm in het vierkant. En jullie vroegen hoe lang ik erover doe, dus afgelopen week de timer er eens bij aan gezet en toen kwam ik op 28 minuten. Meestal maak ik 'm 's avonds onder de koffie.

5 opmerkingen:

  1. Het temperatuurverschil is al mooi te zien in je werk. Zijn de blokjes met groene kleur gemaakt met een gemeleerd garen? Of heb je meerdere kleuren gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat gaat dan snel, 28 minuten! En ze zijn dus best wel klein, echt priegelwerk, Corina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ze zijn kleiner dan ik dacht. Origineel om met frivolite een temperatuurdeken te maken. Ik maakte in 2019 een temperatuurquilt en herken je blijdschap als je met een andere temperatuur weer een andere kleur kunt toevoegen. Een half uur per dag maakt dat het ook wel vol te houden is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je houdt het supergoed vol. Elke dag een half uur is toch aardig wat tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat word al heel mooi elke dag een stukje zie je toch al gauw resultaad.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!