dinsdag 25 juli 2023

Juli: vos

Voor juli had ik de verwachting dat het lastig zou worden met de vakantie plannen en zo, dus besloot ik het mezelf makkelijk te maken. Er lag nog een pakket voor een vosje, ik denk van de Action, voor dochterlief eigenlijk, maar die heeft geen zin om te leren haken. Perfect voor mee op vakantie. Wel een eigen haaknaald genomen omdat die lekkerder in de hand ligt. 

Gaandeweg wel wat kleine aanpassingen, vooral de bolle ogen vond ik niks. En dochter wilde de wimpers op een andere plek, en geen befje. 

Toch gelukt om in juli een grotere knuffel te maken... Nu verzinnen wat augustus wordt... 


 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk vosje! Ja, best leuk om zo'n pakket te gebruiken en vooral dat je dan toch nog persoonlijke aanpassingen maakt: dan is 't een uniek vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, het vosje. Lijkt me nog een hele uitdaging voor je dochter, fijn dat jij hem voor haar gehaakt hebt. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!