dinsdag 29 november 2022

Tomtes

Ik had nog een paar maakpakketjes liggen die ik vorig jaar voor de kerstvakantie had gepland. Toen kwam het er niet van, maar nu ik al m'n verkoopspulletjes weggebracht heb, en de pakketjes weer vond tijdens het tevoorschijn halen van de kerstspullen, had ik er wel zin in. 

Beide pakketjes zijn van het Deense merk Creotime. De zachte stofjes waren langs de randen licht gesmolten, zodat ze niet rafelen, viel me op. Van de kleinere grijze tomtes heb ik de patroontjes overgetekend, zodat ik er meer kan maken. Lastig vond ik het bevestigen van de mutsen, dat moet met lijm, en ik kon ook niet echt een mooie andere oplossing verzinnen, maar lijm is niet m'n beste vriend...

En nu is het tijd voor meer poppen/dieren nieuws bij:

 

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig! Slim om de patroontjes over te tekenen.
    Lijmen kan soms lastig zijn, vooral bij 'fluffy' stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je de mutsen moest lijmen, maar soms gaat het inderdaad niet anders. Ze zijn wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf ik hou wel van deze soort al vind ik het wel jammer dat ze geen ogen hebben , maar dat heeft niet 1 tomte :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, wat zijn ze leuk! Ik ben dol op tomtes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. creatieshaken-ria29 november 2022 om 18:36

    Ze zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook dol om tomtes, ze zijn leuker dan de Kerstman!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!