dinsdag 5 februari 2019

Tolkien


Laatst schreef ik al dat ik verder wilde met de Hobbit quilt, ik was toen gelijk begonnen en het eerste block is weer af, een paperpiecing versie van de handtekening van J.R.R. Tolkien. Het patroon vond ik HIER, bij Fandom in Stitches. Moet 'm alleen nog even strijken. Dit blok is nog net zo groot als die ik al had. Er komen ook andere maten. Voor de volgende zijn al wel de kleurtjes uitgezocht, wordt vervolgd dus (maar ik ben nu vooral aan het haken, dus het zal misschien niet zo hard gaan).


5 opmerkingen:

  1. haast maken in je handwerk lijkt me ook geen goed plan en de afwisseling houd het lekker spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder, deze quilt!
    En toen viel m'n oog op de vorige blog en nu heb ik even maanden terug gekeken. Jee, er is veel gebeurd bij jullie! Voortaan altijd een witte kerst!
    En wat een geweldig poppenhuis! Ik weet niet waarom ik maanden gemist heb, maar ik ben weer enigszins bij. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis in dit nieuwe thuisland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je p.p.blok te zien! Het komt vast wel af, af en toe afwisselen is juist zo stimulerend.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zo'n bijzonder blok! En net als Ineke denk ik 'lekker afwisselen'....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een bijzonder blok. Het wordt vast een mooie quilt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!