vrijdag 14 december 2018

Update Myriad, deel 9


Buiten was het lichter dan binnen, dus maar even buiten een foto (ja je ziet het goed, er ligt een beetje sneeuw, er valt nu elke dag een laagje 'poedersuiker'). Zo krijg je gelijk een idee van de maat, hij is al lekker warm op schoot als ik er aan zit te haken.



Er zijn 15 delen, dus we kunnen nog even. Extra vierkanten kunnen ook nog, en daar heb ik lang over getwijfeld want ik vond ze wel mooi. Maar gezien hoe groot ie nu al is, heeft ie het denk ik niet nodig.

Mijn zus was al eerder zover, van haar kreeg ik deze foto's, mooi ook hè?



Op naar deel 10! (Nou ja, eerst m'n testbreiwerk afmaken, die schiet op nu.)

4 opmerkingen:

  1. De deken buiten genomen geeft de kleuren mooier en helder aan! Trouwens, erg mooi, van je zus ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dekens Corina, zowel van jou als van je zus. 't is hier nu ook winter, er lag vanmorgen 2 á 3 cm. sneeuw. Het zijn echt de donkere dagen voor kerst. Hoeveel uren is het nu licht bij jullie?
    Groet uit de Betuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig !
    Fijne Feestdagen , grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!