woensdag 26 oktober 2016

'Magic' woensdag


Hmm... dat klinkt op maandag beter eigenlijk. Misschien is het leuk om 'm voortaan op maandag te doen, en misschien hebben jullie ook nog wel van die ufo-projecten, van die projecten waar je jarenlang aan bezig bent, wat geregeld een tijdje stil ligt, maar wat je toch echt wilt afmaken. Misschien is het leuk om dan op maandag een rijtje links naar jullie blogs te doen met jullie projecten...


De radijsjes heb ik rondom gequilt, en ik vind dat ze er wel beter door uitkomen. En de stofstrookjes ertussen een keer recht. De raw-edge bloem vond ik in het midden niet zo geslaagd, en dat knoopje doet 'm goed. Ik heb nog wat 'bloemblaadjes' eromheen gequilt.


Het strookje met de schuine strepen heb ik ook gequilt, gewoon de schuine lijnen gevolgd en de blaadjes overgeslagen.


De kip is ook mooier geworden van een quiltlijntje eromheen. In de hoeken heb ik wat ei-vormen gequilt.

1 opmerking:

  1. Je bent helemaal in de ban van het naaien merk ik, prachtige magic quilt maak je daar, heel origineel! En dat jurkje voor je dochter en het mandje, echt top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!