zondag 3 mei 2015

Een paar tuinfoto's


Gisteren weer eens even een uurtje of twee kunnen tuinieren, oef wat was dat nodig zeg, En om alles in orde te krijgen, nee ik ga maar niet berekenen hoeveel uurtjes dat moeten kosten. Maar goed, alles wat weer gedaan is...


Eigenlijk had ik 'before' en 'after' foto's moeten maken. Daar dacht ik weer te laat aan.


Grappig zoals deze sierappel verbloeit. hij begint heel donkerrood, en nu zijn de bijna uitvallende bloesems heel licht roze, en steken ze mooi af tegen het ontluikende blad. Het begon zo:


In m'n kasje met overjarig zaad komt zowaar nog wat op ook!


(ook wel dingen die ik daar niet gezaaid heb trouwens...)


Hier nog even de perenbloesem van dik een week geleden, mooi hè?


Zelfs in een nog lang niet perfecte tuin, is heel veel te genieten!

2 opmerkingen:

  1. een mooie tuin hoeft niet perfect te zijn ,je moet er van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van je tuin! Lekker is dat he, om daar in te werken. Mijn tuin is ook nog lang niet op orde, maar ik geniet er enorm van om er in bezig te zijn en alles weer te zien groeien en bloeien.

    Fijne zondag nog en een lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!