donderdag 26 maart 2015

Jaarkalender


De verjaardagskalender (ja, net als bij iedereen) op het kleine kamertje wou maar niet blijven hangen, Dus weg dat ding... Maar ja, met verjaardagskaartjes was ik altijd al slordig, maar zonder kalender wordt het dus helemaal niet wat.

Onlangs kwam ik de website van Webprint tegen en daar kon je ook een fotocollage maken met een jaarkalender. Dat leek me wel wat. Het is een makkelijke pagina die zich zelf wijst, en je hoeft ook niet eerst software te downloaden. Gewoon gelijk beginnen. En wat heel fijn is, is dat je er heel erg je eigen draai aan kunt geven, foto's groter/kleiner maken, meer/minder foto's, wat meer/minder draaien, randjes, verplaatsen... het kan allemaal. Het is even een werkje om alle foto's uit te zoeken en een plekje te geven, en dan snel de bestelling afronden, en wachten hoe het er uit ziet als de postbode het komt brengen.


Al snel arriveerde een stevige koker met de prachtige poster. Bij posters denk ik nog aan dat flutpapier wat vroeger op mijn meidenkamer hing. Maar deze poster is van veel betere kwaliteit, lekker stevig papier dat niet kreukt, en mooi mat, zodat je niet elke vinger ziet. 75x100 is wel heel groot, dus het was even zoeken voor het juiste plekje. Hij komt in de gang, elke keer als we de trap op of af lopen zien we 'm. Ook ons dochtertje vindt het vast leuk om naar de bekende gezichten te kijken. Wil je dit ook, kijk dan HIER.

4 opmerkingen:

  1. Mooi Corina. Leuk om zo een speciale kalender te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is dat leuk geworden, ik ga meteen even kijken

    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt hoor, ik maak ze ook zelf, maar dan op mijn manier en ook met foto's van de kids enz.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je jaarkalender erg leuk, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!