maandag 16 maart 2015

Doosje


Bij de Frivolitédag in Tiel ben ik begonnen aan een doosje, naar een patroon van Jane Eborall. Erg leuk ontwerp vond ik, met 6 vlakjes die bijna hetzelfde zijn en tijdens het frivolité-en aan elkaar gezet worden. Een van de dames bij wie ik aan tafel belandde, suggereerde dat ik het doosje met stof kon voeren en er straks de melktandjes van mijn kindje in kon bewaren. Ik vond dat wel een leuk idee, en ik heb nog een stukje mooi zijdekatoen liggen waarmee ik een interieurtje wil maken. Hopelijk lukt dat!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mini-doosje. En er zit nog aardig wat werk in. Dat is zeker een leuk idee... een tandendoosje. Je zal het nog even moeten bewaren voor het zover is.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden en wat een geweldig idee om daar de tandjes in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!