donderdag 19 september 2013

Deel 2 Zussenborduurwerk


Mijn zusje en ik hebben allebei het tweede deel af van ons borduurwerk. Hier zaten behoorlijk ingewikkelde steekjes in, maar uiteindelijk zijn we blij met het resultaat. (En weer kun je alle foto's aanklikken voor een grotere versie.)


En wat details:



Het is zo grappig hoe die van mij door de kleurtjes zo heel anders lijkt dan die van Willeke. Toen we ze gisteren naast elkaar hadden liggen leek zelfs de achtergrondstof niet meer dezelfde kleur te zijn, terwijl we met eigen ogen gezien hebben hoe ze van 1 en dezelfde stof werden geknipt.


En details:



Het volgende deel breidt de tuin nog verder uit, er komt nog één ronde omheen. En ons streven is die rond 15 oktober af te hebben.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi apart borduurwerk, lijkt me wel heel leuk om te maken met al deze steekjes en kraaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn ze allebei. Hele mooie kleuren.

    Groetjes

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goodness! That looks like a lot of work! So pretty ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere borduurwerken, en wat zijn ze allebei mooi! Frappant, dat ze alleen door het verschillende kleurgebruik zo 'anders' lijken. Leuk ook om dit samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerkjes zijn het, grote bewondering voor jullie werkjes hoor! Ze zijn allebei prachtig, met al die ingewikkelde steekjes, lijkt me moeilijk.
    Knap werk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allebei prachtig. Je kunt er naar blijven kijken, want het is zo afwisselend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk blijft het om de verschillen te zien. Ga vooral door! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi,ik kan niet een keuze maken welke ik nu mooier van kleur vind,beiden zijn ze erg mooi.
    Succes samen met verder borduren:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!