dinsdag 7 juni 2022

Bloemetjes en Pinksteren

Voor de lange pauzes op het werk neem ik altijd een handwerkje mee, en dit keer had ik niet veel tijd om wat bij elkaar te scharrelen. Gelukkig had ik nog een kant en klaar borduurpakket liggen, die was snel in de tas gepropt. Lekker bloemetjes zitten borduren. Het donkerroze is nu klaar. Deze bewaar ik ook lekker om mee te nemen, dus thuis weer bezig met de andere dingen. M'n zomertop vlot aardig, en ik ben ook weer een mooi en uitdagend (brei)patroon aan het testen voor een ontwerpster in Nederland.

Oh en mocht je het je afvragen, Pinksteren kennen ze hier ook gewoon, maar dan niet meer met een tweede Pinksterdag. Die is in 2005 ingeruild voor de Nationale Dag (6 juni) en dit jaar viel die grappig genoeg op dezelfde dag als 2e Pinksterdag, maar anders had dochter gewoon naar school gemoeten en manlief naar het werk. Dit jaar waren er voor het eerst weer vieringen na de pandemie, maar we kozen ervoor om lekker in de tuin bezig te zijn. Niet veel zon, maar wel aangenaam warm, dus perfect weer voor een paar tuinklussen en natuurlijk buiten eten en zo.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloemetjes, wat gaat het worden?
    Heerlijk een extra dagje vrij, dat komt altijd van pas :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!