donderdag 3 december 2020

Corona Knuffel Lapjes Deken update

Dit was het laatste vierkantje voor NaantjeKnits Corona Knuffel Lapjes Deken. De kerstboom als symbool voor het leven dat door blijft gaan, ook als het donker wordt, ook als dingen anders gaan dan verwacht... mooi symbolisch in deze deken voor dit rare jaar 2020. De boom bestaat uit dominoblokjes. 

Deze was er ook nog, een heel mooie van twee blokken breed (30 cm). Hoewel ik 'm erg mooi vind, ga ik deze niet nog 4 blokken hoog breien zoals Nana's ontwerp aangeeft. Na 50 naalden ga ik deze afkanten, dan is hij 1 blokje hoog. Mooi kleurverloop in dat Kauni garen he. 

Dan hebben we nog letters gekregen om zelf iets te doen met namen/initialen. Dus ik ben begonnen met de C en de J, mijn beide voorletters, in elkaar te puzzelen...

Dat ik dat blok kleiner maak, wil wel zeggen dat ik nog wat lege plekken overhoud, dus mag ik zelf nog wat verzinnen. Met alle drukte met de winkel en klussen had ik er even geen energie voor, maar zo zachtjes aan begint het wel weer te borrelen, dus ik ga maar eens een poosje bladeren in mijn (nieuwe Zweedse breiboeken) en tekenen geloof ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!