zondag 21 april 2019

Glad Påsk


Nog snel een vlindertje gehaakt voor in de paastak, patroontje had ik al wel eens gevonden, kwam het nu weer tegen in het ebook dat je kunt downloaden bij Breiclub.nl. Toch leuk om te doen.


In Nederland gebruikt ik vaak kronkelwilg (bij mijn ouders vandaan), hier in Zweden is het gebruikelijk om berkentwijgjes te gebruiken, en we hebben zowaar een berk in de tuin, dus kon ik daar mooi de onderste takken af knippen voor een paastak (påskris). Hier zie je ze vaak met veertjes, en die had ik ook nog in de voorraad, dus dat ook maar eens geprobeerd. Nog wat houten hangertjes erbij, en wat frivolité. Staat wel gezellig zo.


Ook de seizoenstafel aangepast, de sneeuwklokjes weggehaald, en wat narcissen erbij, die zijn hier heel populair, ook omdat geen beest die lijkt te lusten. Men zegt dat je tulpen zo kwijt bent aan de herten maar gele bloemen, en in het bijzonder narcissen laten ze staan.


Fijne dagen! 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!