zondag 5 augustus 2012

Sleutelhanger


Al zo lang ik de huidige auto heb (ongeveer een jaar) wilde ik er een sleutelhanger voor maken, maar kwam niet echt iets leuks tegen. Ik had een tijdje terug al wel stofjes opgezocht die ik wilde gebruiken, die precies hetzelfde rood zijn als de auto. Mijn zusje logeerde bij ons dit weekend, en zij bracht het tijdschrift Creatief met Patchwork en Applicatie no. 45 mee, waar een leuk speldenkussentje in stond. Ik verkleinde het patroon, en volgde voor de rest redelijk de beschrijving. Eerst kwam er dan dit tevoorschijn:


Daar gingen de puntjes af, sluiten tot een ring en dan beide kanten inrijgen. Ik heb het hartje niet gemaakt van een yoyo-rondje, maar gewoon een knoop gebruikt. Ook kon ik het niet laten een eerder gemaakt stukje frivolité toe te voegen.


Op de achterkant maakte ik een klein zakje voor een winkelmuntje. We hebben lekker veel gehandwerkt dit weekend, alleen niet zo veel foto's gemaakt als anders. Wat ik verder nog heb uitgespookt krijg je de komende tijd nog wel te zien. Mijn zusje is met een prachtige quilt bezig, maar dat wordt een cadeautje voor een vriendin, dus voorlopig mag ik dat nog niet laten zien...


Ik raak in elk geval niet meer steeds m'n autosleutel kwijt in mijn tas!

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel mooi en speciale sleutelhanger geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beeld van een sleutelhanger! Heerlijk zo'n weekendje met je zusje handwerken, en als dit dan een van de resultaten is dan heb je een heerlijk weekend gehad. Ik verheug me reeds op je volgende bericht, jullie maken altijd zoveel en zulke leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker ik hem vind! Dat muntvakje had ik nog niet opgemerkt op Clubs, maar nu wel: handig zeg!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!