woensdag 20 april 2011

Ceintuur


Het valt niet mee om de kleuren goed op de foto te krijgen, maar dit geeft toch een beetje een idee. In werkelijkheid zijn de kleuren donkerder, dieper. Het ontwerp is van Wishing Wonders, het was een 'doe het lekker zelf' pakketje. Meestal vind ik het niet nodig voor het natvilten pakketjes te kopen, maar deze sprak me zo aan dat ik het toch gedaan heb. Toch heeft het lang geduurd voor ik 'm ging maken, maar goed, zaterdag heb ik 'm gevilt en vandaag afgewerkt.


Hier ligt ie languit:


3 opmerkingen:

  1. Je ceintuur is inderdaad wel heel erg mooi, kan me begrijpen dat je gevallen bent voor dat pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er mooi uit zeg! prachtige kleuren, en lijnen zitten erin!!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor!
    Leuk om te doen dat vilten he!
    Groetjes Martina.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!