De week begon met mooi weer, maar we hebben ook een deel regen gehad, dat was hard nodig.
De laatste appelbloesem...
Veenpluis
Lupinen beginnen
Sleutelbloemen in het bos, en morgensterren in de tuin...
Zaterdag was het Zwedens nationale dag, wat we vierden met de plaatselijke Rode Kruis afdeling en de kerk. Vorig jaar waren we met drie personen in klederdracht, dit jaar zeven of acht of zo. Klederdracht wordt weer populair.































Mooie foto's weer Corina!
BeantwoordenVerwijderenJe studie verloopt voorspoedig begrijp ik. Goed hoor! Hopelijk kan je binnenkort verder met het diakonie-onderdeel.
En wat leuk dat de klederdracht weer gedragen wordt. Ik vind het altijd zo jammer als dat verdwijnt.