Op de een of andere manier werkt het fijn om dit buiten te doen. We hebben een half open aanbouw die we op z'n Zweeds 'altan' noemen, en waar we nu dagelijks eten en verblijven. En daar zit ik ook graag te prutsen. Nu heb ik alle miniatuur spullen naar buiten verhuisd, en ben eindelijk weer met dit project bezig geweest.
Deze bloemen waren verdwenen na de sloopactie van de katten. Gelukkig zat er nog extra papier in om ze toch te kunnen maken.
Hier kregen ze een plekje, met de bloemen die ik laatst maakte.
Wat overbleven planten uit eerdere miniatuur pakketten, een kraal en wat oude, niet meer zo vormbare klei...en er zijn weer twee planten bij.
Handwerkspulletjes waren er ook nog niet genoeg, dus hier wat quilt stofjes en een naaimandje.
Nog wat decoratie op de zijkant. Nu is het bijna klaar...
Wat een leuk plekje !!!! Heel gezellig
BeantwoordenVerwijderenDat ziet er leuk uit groetjes Jannie
BeantwoordenVerwijderen